Některým z nich chybí vzdělání, jiným znalost jazyka či praxe. Některé musejí pečovat o postižené dítě, další mají samy zdravotní problémy. Příběhy žen, které našly práci v projektu Ironing Ladies, se různí, všechny ale spojuje to, že nemohou dlouhodobě sehnat práci. A že umějí prát a žehlit. Proč tedy jejich zkušeností z domácnosti nevyužít? Přesně to je základní myšlenkou start-upu Ironing Ladies, který na jaře 2013 založili studenti Martin Jůza a Jan Roháč.

Princip projektu je jednoduchý – firma nabízí zákazníkům vyprání a vyžehlení prádla, přičemž na práci najímá sociálně znevýhodněné ženy. Těm je vždy zakázka přivezena až do bytu, takže si mohou přivydělat i ty z nich, které z nějakého důvodu potřebují pracovat z domova.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru