Už rok a půl poznává devětadvacetiletý Leoš Novotný, že jeho sen o železničním podnikání v Česku bude o něco komplikovanější, než si sám na začátku představoval. Vlaky Leo Express na trase z Prahy na Moravu prodělaly loni dvě stě korun na každém cestujícím.
Když jeho firmu HN před označily za "první oběť železniční války", Leoše Novotného se to dotklo. Tvrdí, že firma rozhodně není v kondici těsně před smrtí, jak by se mohlo z této zkratky zdát.
"První rok jsme měli plánovanou ztrátu na EBITDA třicet milionů, ale dosáhli jsme minus patnácti. Letos plánujeme kladné výsledky. Na jednu stranu mě povzbuzuje, že jsme schopni splácet úroky a běžet maraton v situaci, kdy ČD zneužívají veřejnou podporu," říká Novotný.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru