Leo Express loni prodělal 200 korun na každém pasažérovi. Firma dluží víc, než kolik má majetku. Většina držitelů dluhopisů z firmy už raději vycouvala. Majitel firmy Leoš Novotný tvrdí, že jedná s novým investorem.

Nový investor Leo Expressu by měl za šestnáct procent firmy zaplatit přes čtyři sta milionů korun. Zájem má až o třetinový podíl, další akcie by ho ale přišly dráž.

Jednání totiž probíhají i s dalšími investory a každý z nich přináší kromě peněz i nějakou strategickou výhodu. Svůj podíl chce také navýšit i současný minoritní akcionář Jakub Havrlant.

Tržní hodnota firmy by podle přislíbených investic dosáhla tří miliard korun, účetní hodnota firmy je přitom záporná.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru