Prodeje prakticky všech značek z portfolia musí jít prudce vzhůru, vyhlásil tento týden Sergio Marchionne, nejvyšší šéf společnosti Fiat Chrysler. Krátce po oficiálním propojení evropského a amerického výrobce aut, zveřejnila skupina svůj pětiletý obchodní plán.

Zatímco dnes prodává Fiat Chrysler 4,4 miliony aut ročně, v roce 2018 by to mělo být už 6,3 milionu. Výrazně má přidat značka Jeep vyrábějící vozy vycházející z původního amerického armádního auta. Prudce vzrůst mají i prodeje uvadající Alfy Romeo.

Je jasné, že tento cíl obnáší veliké investice do továren – které mají přibýt mimo jiné v Číně a Indii – a také do vývoje nových modelů. Podle odhadů analytiků může jít o investice ve výši až osmi miliard eur ročně.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru