Celková hodnota reklamní společnosti číslo jedna měla činit 35 miliard dolarů. Světový hegemon ale spojením Omnicomu a Publicisu nevznikne.

Američtí manažeři nenašli se svými francouzskými protějšky společnou řeč ohledně vůdčího postavení v uvažovaném podniku.

Fúzi současné světové dvojky a trojky v reklamním byznysu podle všeho zhatily zejména ambice amerického Omnicomu být lídrem vznikajícího uskupení. Spojení ohlášené od loňského července proto padlo.

"Nikdy jsme neuvažovali o ničem jiném než o spojení dvou rovných partnerů," prohlásil šéf Publicis Group Maurice Lévy. Pro něj a jeho kolegy byla změna původních záměrů z "fúze" na "převzetí" nepřekonatelnou překážkou.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se