Obecný recept na úspěch je jednoduchý. Prostě musíte být v něčem nejlepší. A to je těžké. Ještě je tu druhá možnost, a to že jste "jen" zatraceně dobří. Pak ale jedna dovednost nestačí. Což je případ Václava Štrupla, spolumajitele internetového obchodu s designovým nábytkem a bytovými doplňky Bonami.cz a spoluzakladatele agentury H1.cz, kterou před několika lety úspěšně prodal.

V osmadvaceti letech patří k nejvýraznějším osobnostem českého webového marketingu. "Rád říkám, že jsem ve všem osmdesátiprocentní. V ničem nejsem ten nejlepší, ale jen máloco mi vyloženě nejde," říká Štrupl v kavárně v pražských Holešovicích, čtvrti, ve které bydlí i pracuje.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Začínal podnikat už jako student na gymnáziu. "Samozřejmě bylo divné, když přijel kluk s batůžkem vysvětlovat něco za 1500 korun na hodinu, většinou ale rychle zjistili, jestli tomu rozumím, nebo ne," říká k tomu dnes ředitel e-shopu Bonami Václav Štrupl.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.