Tomáš Flajzar chtěl podnikat už v 17 letech a obětoval tomu i středoškolské vzdělání. Ze začátku neměl tušení, jak sestavit ekonomický plán, a tak vydělané peníze putovaly do vývoje dalšího výrobku. Nyní má jeho firma, která vyrábí například signalizační zařízení pro rybáře, 21 zaměstnanců, proniká na zahraniční trhy a čínské kopie svých výrobků válcuje kvalitnějším designem. 

Flajzar získal za svou práci titul v podnikatelské soutěži GE Money Bank Inovátor roku 2013. Letos je však jeho život ve znamení změn. Prodal většinový podíl ve firmě a chce se soustředit pouze na nápady, design a inovace. „Firmu a byznys jsem bral pouze jako prostředek ke spokojenému životu. Ne jako jeho smysl,“ říká Flajzar.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru