Jaroslava Haid-Jarková, ředitelka společnosti Henkel Česká republika, řeší třeba i to, jak budou vypadat toalety v roce 2020. Proč? Vysvětluje to v rozhovoru pro HN, ve kterém si zároveň chválí rostoucí obrat firmy. Ví, že se ona a dalších zhruba 250 zaměstnanců Henkelu v Česku a samozřejmě i celá globálně působící firma musejí dívat dál do budoucna.

„Zákazníci už nehledají jen kvalitu za dobrou cenu, ale chtějí naše produkty takové, které jim uspoří čas a druhotné náklady v podobě energií,“ upozorňuje Haid-Jarková na jeden z trendů na trhu.

Jaký byl pro Henkel rok 2013?

Loni jsme vygenerovali obrat, který převýšil 4 miliardy korun. Ve všech našich divizích jsme rostli. Ve chvíli, kdy celé tržní kategorie klesaly. To znamená, že jsme zvýšili tržní podíly na jednotlivých trzích - prací a čisticí prostředky, kosmetika i lepidla a technologie. Soustředili jsme se na podporu našich velkých značek, pomohly ale také inovace, které postupně zavádíme i na český trh.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se