Zákazníci pojišťoven často netuší, že velmi dlouho platí svými splátkami jen provizi finančního poradce, který s nimi smlouvu sjednal. Jde o jeden z příkladů neetického chování, který se dotýká českých spotřebitelů.
Zabývá se jimi oddělení České národní banky, které vede Helena Kolmanová. V rozhovoru pro IHNED.cz vysvětluje, jak se jejím lidem daří pojišťovny trestat.
"Pojišťovna v některých případech sama uzná, že pojistka byla sjednána špatně, a akceptuje odstoupení od smlouvy od samého počátku, kdy spotřebitel dostane zaplacené pojistné zpět," říká Kolmanová.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru