Pro švýcarskou hodinářskou značku Longines pracuje již pětačtyřicet let. Walter von Känel je nejen prezidentem značky, ale i členem širšího představenstva Swatch Group, největšího výrobce hodinek na světě.

HN: Prezidentem značky Longines jste od roku 1988. Sledujete za tu dobu nějaký dlouhodobý trend, který jste v hodinářském průmyslu už zažil a který se opět vrací?

Mechanické hodinky jsou velmi tradiční produkt a Longines vždy respektoval danou DNA značky: její estetiku a filozofii jejích produktů. Ale některé věci se mění. Na začátku mé kariéry to byly vývojářské týmy jednotlivých značek, které určovaly nabídku. Dnes je to jinak. Dnes tuto nabídku určují konkrétní přání našich zákazníků. Ta se zrcadlí v nabídce značky a v podobě jednotlivých kolekcí a modelů hodinek.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru