Fotbalová Gambrinus liga po 17 letech mění název. Pivní značka z něj zmizí a o uvolněnou pozici se přetahují dvě nejsilnější firmy na českém sázkařském trhu. Konkrétně Fortuna a Tipsport, který chce s ligou spojit svou značku Chance.

"Mohu potvrdit, že Fortuna učinila v tomto směru vedení českého fotbalu konkrétní nabídku. Jsme si ovšem vědomi toho, že ve hře jsou i další zájemci," říká mluvčí Fortuny Petr Šrain.

Tipsport našlapuje opatrněji. "My a titulární sponzorství ligy? Kdybychom takovou nabídku dostali, jednání bychom se nebránili. S fotbalem průběžně komunikujeme už léta. A za ty roky přišla taková nabídka už několikrát," prohlašuje Lubomír Ježek, v Tipsportu vedoucí oddělení PR a sponzoringu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se