V loňském roce přijelo do České republiky 7,3 milionu zahraničních turistů, což je prozatím historicky nejvyšší počet. V příštím roce jich bude podle ministerstva pro místní rozvoj ještě více, pomoci tomu mají i televizní spoty v jednotlivých zemích.

Speciální mediální kampaň za 42 milionů korun bude mířit především na možné turisty z Ruska a Německa. V televizích se však budou videa lišit podle toho, co tamní turisty do Česka láká. 

Připravovaný projekt bude podle ministryně pro místní rozvoj Věry Jourové (ANO) „emotivní a moderní formou vyprávět příběhy zahraničních turistů v České republice“.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.