V prostorách Tančící kuchyně v centru Prahy diskutovalo u kulatého stolu pět odborníků na věrnostní programy z pěti různých firem. Především mluvili o tom, co na věrnostních programech zlepšit, aby fungovaly co nejlépe a firmě přinesly skutečně zisk.

Debatéři se shodli, že nejžhavějším tématem u věrnostních programů jsou v současnosti osobní data zákazníků, jejich ochrana a v neposlední řadě také to, jestli vůbec firmy umějí tato data správně využívat. Zákazníci totiž mají často strach firmám dávat své údaje, protože se bojí, že je pak budou obtěžovat reklamou nebo je přeprodávat někam dál. 

Jeden z expertů Tomáš Poucha také upozornil na to, že s daty klientů je třeba zacházet chytře. Když například firma získá adresu svého zákazníka, měla by s ním komunikovat tak, aby měl zákazník pocit, že ho díky tomu čekají skutečné výhody. Ne jen že mu zasílá množství reklamy na výrobky, které si daný člověk stejně nechce nikdy koupit. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru