Staropramen loni udržel prodejní objemy piva na úrovni roku 2012. Na český i téměř čtyři desítky exportních trhů dodal pivovar 3,14 milionu hektolitrů. Podle odhadů Staropramenu celý trh s pivem v Česku loni klesl o 3 až 4 procenta. Kvůli počasí a také kvůli snaze Čechů šetřit.

Dvojka tuzemského trhu s pivem Staropramen loni vyrobil 3,14 milionu hektolitrů. Zhruba 80 procent produkce umístil na tuzemský trh, asi pětinu piva vyvezl. Nejvíce na Slovensko a do Spojeného království. Nově se loni značka začala prodávat i v Bělorusku nebo ve Spojených arabských emirátech.

Export je jedna z cest, jak letos 145 let fungující pivovar udržet v dobré kondici. Prodeje v Česku totiž pokulhávají.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru