Švec Radek Zachariáš má na Instagramu už 1200 fanoušků. Je důkazem, že i malé specializované brašnářství či šikovná kadeřnice si mohou na Facebooku či jiné sociální síti vytvořit komunitu fanoušků a zacílit na širší okruh zákazníků.  "Čím více zpětné vazby dostanete, tím lépe budete rozumět tomu, jak lidé vnímají vaši značku," vzkazují odborníci.

Důležité je si hned na začátku uvědomit, na koho své služby či výrobky vlastně firma cílí. Něco jiného platí na manažery, něco jiného na maminky na mateřské. "Nebojte se používat cizí slova nebo jejich profesní hantýrku," radí Jakub Křenek ze společnosti Socialsharks. A hlavně nestrkejte hlavu do písku, když se vás v diskusi na Facebooku budou ptát na nepříjemnosti. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru