Švec Radek Zachariáš má na Instagramu už 1200 fanoušků. Je důkazem, že i malé specializované brašnářství či šikovná kadeřnice si mohou na Facebooku či jiné sociální síti vytvořit komunitu fanoušků a zacílit na širší okruh zákazníků.  "Čím více zpětné vazby dostanete, tím lépe budete rozumět tomu, jak lidé vnímají vaši značku," vzkazují odborníci.

Důležité je si hned na začátku uvědomit, na koho své služby či výrobky vlastně firma cílí. Něco jiného platí na manažery, něco jiného na maminky na mateřské. "Nebojte se používat cizí slova nebo jejich profesní hantýrku," radí Jakub Křenek ze společnosti Socialsharks. A hlavně nestrkejte hlavu do písku, když se vás v diskusi na Facebooku budou ptát na nepříjemnosti. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se