Jaké jsou vaše zkušenosti s absolventy, kteří se u vás ucházejí o místo? Dá se říci, že už předem mají přesně zjištěno, co bude náplní jejich práce a co budou dělat, nebo až během přijímacího procesu zjišťují, o jakou práci se vlastně ucházejí? 

Zcela konkrétní představa o očekávané náplni práce je u absolventů v dnešní době poměrně vzácná. Mnoho studentů má alespoň rámcovou představu o oboru svého působení, ale často postrádají praktický rámec očekávání, do kterého by mohli svou představu zasadit. Výhodu v tomto případě samozřejmě mají studenti, kteří již během studia získali relevantní pracovní zkušenosti a díky tomu mají lepší povědomí o možnostech na trhu práce. Není výjimkou, že se absolventi ucházejí o zaměstnání v různých oborech a k finálnímu rozhodnutí jim dopomáhá právě i výběrové řízení.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru