Nedávno jsem se vrátil z další cesty po Státech a přestože nejsem žádný amerikanofil, tak mi to opravdu nedá neporovnávat, jak se ke mně jako k zákazníkovi chovali tam a jak se obvykle chovají tady.

Markantní rozdíl je v tamní občas až přehnané snaživosti se o zákazníka postarat. Vejdete do obchodu a už slyšíte „Jak Vám mohu pomoci?“, v restauraci se Vás neustále ptají „Jak Vám chutná?“ (když přijde pátý číšník během poměrně krátké chvíle a ptá se stále na to samé, tak už je to opravdu obtěžující, ale je určitě správné, že se zajímají).

Jak to vypadá u nás víme velmi dobře, a přestože je cítit signifikantní zlepšování, tak v přímém srovnání stále velmi pokulháváme.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se