Pro lídra globálního trhu výrobců domácích limonád SodaStream je Česko jednou z nejatraktivnějších zemí. "Aktuální penetrace výrobníků sodovky v tuzemských domácnostech je přibližně 15 procent, český trh je v Evropě jeden z nejzajímavějších," říká marketingový manažer SodaStreamu pro Českou republiku Jiří Kolařík. "Očekáváme, že do pěti let by mohlo naše zásobníky mít pětadvacet procent domácností," dodává.

Pít vodu, sirupy a dělat si doma sodu je podle Kolaříka něco typicky českého. Podobné návyky pěstují v rodinách z Evropy v takové míře ještě Francouzi nebo lidé ze Skandinávie. U obyvatel těchto zemí je pak typická ještě jedna věc, která SodaStreamu a dalším firmám, jež se o tento trh zajímají, hraje do karet.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru