Internetový podnikatel Tomáš Čupr kdysi zakládal největší český slevový portál Slevomat. Ten loni ohlásil poprvé roční tržby v hodnotě miliardy korun. Sám Čupr se mu ale poslední dobou věnoval méně a soustředil se hlavně na rozvoj dalšího projektu.

Tím je server DameJidlo.cz, který jako jeden z prvních začal v Česku ve velkém provozovat objednávání jídla přes internet a jeho následný rozvoz. 

Na mladém trhu současně s ním rostou i další konkurenti. Za první rok hlásí Čupr tržby 150 milionů korun a jednu věc má se Slevomatem společnou. "I tento trh má potenciál na miliardový obrat," říká Čupr, který co nevidět hodlá kromě jídel z restaurací rozvážet i potraviny ze supermarketů.

Proč jste se rozhodl rozjet právě byznys s rozvozem jídla?

Miton se na trh s rozvozem jídla díval asi posledního dva a půl roku. Početně to dávalo velký smysl. Na západ od nás to funguje fenomenálně. Potom jsou nějaké tradiční rozvozové země, jako například Turecko. Nikdo ale pořádně nevěděl, jak se to chytí u nás. Když jsem po odchodu ze Slevomatu měl volnou exekutivní kapacitu, tak jsem ji využil. Kupovali jsme tehdy v podstatě jediného hráče, který to dělal moderním způsobem. Což byl PizzaTime. Objem byl tehdy 3–5 tisíc objednávek měsíčně a 100 restaurací.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se