Příspěvek na školku, komunikace s rodiči na rodičovské dovolené, flexibilní úvazky. To vše loni pomohlo farmaceutické firmě Zentiva a dalším devíti podnikům k ocenění v soutěži Společnost přátelská rodině.

Letošní desátý ročník spustila síť Mateřských center před několika dny. Firmy na celorepublikové úrovni se mohou hlásit do konce března, regionální podniky pak do konce května. Kromě podniků se mohou přihlásit také státní instituce, neziskové, kulturní či sportovní organizace, školy, nemocnice nebo obce.

„V současné době se zaměřujeme především na zaměstnavatelské podmínky. Loňský ročník nám potvrdil, jak nesnadné bývá prosadit byť drobné úpravy a jak většinou záleží na ochotě, empatii i trpělivosti jednotlivců,“ upozorňuje prezidentka Sítě Mateřských center Rut Kolínská.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru