Facebook slaví 10 let. Kam se za tu dobu vyvinul? Jak dobře či špatně jej využívají při své propagaci a komunikaci české firmy nebo úřady? Je problém, že z něj odchází mladí uživatelé?

O současnosti či budoucnosti největší internetové sociální sítě tak v multichatu na IHNED.cz diskutovali lidé, kteří se jím buď profesně zabývají, či je dokonce nějakým způsobem živí. Celý přepis multichatu si můžete prohlédnout v příloze článku.

Hosté

Pozvání přijal Jiří Voves z agentury Socialbakers, která se zabývá měřením a analýzou související se sociálními sítěmi.

Dále debatoval majitel sociálně-mediální marketingové agentury SocialSharks Petr Andrýsek. Sociální marketéry doplnila ještě freelancerka Eva Illésová.

Za IHNED.cz se kromě moderátora diskuse zúčastnil i šéfredaktor portálu a internetový publicista Miloš Čermák

Jak tedy vidí využívání firemního prostoru na Facebooku? "Vidím obrovské mrhání potenciálem u většiny firem," zhodnotil stručně stav Petr Andrýsek z agentury SocialSharks a dodal, že firmy nebudují dlouhodobou hodnotu, protože jejich jediný cíl je mít hodně fanoušků na své stránce a cítit se dobře.

Ostatní ale tak drsní nebyli a viděli kolem sebe i zlepšení. "Máme pár firem, které dělají opravdu dobrou práci a chápou, v čem jim Facebook může být nápomocný. A nemusí se jednat pouze o ty největší firmy, ale právě například i o různé kavárny na rohu," reagoval Jiří Voves ze SocialBakers.

Obecně ale panovala shoda na tom, že například v USA jsou firmy ve využívání Facebooku mnohem dál. " Jsme o pomyslné tři roky pozadu oproti světu," kvantifikoval to Andrýsek.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 40 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru