Facebook, největší světová sociální síť, slouží i českým firmám. Ty s jeho pomocí oslovují statisíce svých zákazníků a budují na internetu svou fanouškovskou základnu. Některé z firem do sítě, která má v Česku oficiálně přes čtyři miliony uživatelů, investují měsíčně až statisíce korun za reklamu a propagaci.
Právě kvůli velkému počtu aktivních uživatelů na sociálních sítích může společnost získat mnoho nových fanoušků, ale také rychle ztratit pečlivě budovanou pověst. Uživatelé zde jednoduše sdílejí své dojmy a názory a negativní reference se tak mohou velmi rychle rozšířit mezi mnoho dalších lidí, což firmě uškodí.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru