Dopravní podnik může být zajímavé místo pro byznys, byť to není jeho hlavní poslání. Největší firma v Praze se zhruba patnáctimiliardovým rozpočtem má například špičkové tramvajové dílny či řadu nevyužívaných pozemků.

Jaroslav Ďuriš – mimochodem už šestý generální ředitel za poslední dva roky – tvrdí, že je díky těmto aktivitám možné získat ročně stovky milionů korun navíc. A v případě tramvajových opraven i zajímavé zahraniční zakázky. Nyní se podnik uchází například o rekonstrukce pro německý či ruský trh.

"Potenciál nepochybně mají," tvrdí dlouholetý dopravní manažer v jednom ze svých prvních rozhovorů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.