Nový hráč se zaměří na domácnosti, sází na nízkou cenu, férové podmínky i vlastní plynové vrty na jižní Moravě. A má vysoké ambice. „V prvním roce chceme získat dvacet tisíc zákazníků, do tří let bychom se měli dostat na 200 tisíc,“ uvedl ředitel firmy MND Prodej Ludvík Baleka. 

Na podomní prodej nová firma sázet nebude. Místo toho chce využít sesterské firmy z Komárkovy skupiny KKCG. V první etapě půjde o informační linku 1188, později chce plyn nabízet také prostřednictvím terminálů Sazky a poboček cestovní kanceláře Fischer. 

Komárkova firma cílí hlavně na zákazníky, kteří dál zůstávají u tradičních dodavatelů, tedy skupiny RWE a Pražské plynárenské. Například domácnost, která využívá plyn k vytápění, vaření a ohřevu vody, by mohla u MND ušetřit až sedm tisíc korun ročně. 

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se