Ani povedený závěr roku nepomohl mladoboleslavské Škodě Auto překonat prodejní čísla z roku 2012. Automobilka dodala zákazníkům v loňském roce 920 800 aut, což je meziročně o 18 400 vozů méně. Škoda dvouprocentní pokles zdůvodňuje tím, že v první polovině roku uváděla na trh nové modely, což snížilo objem výroby.
Ve druhém pololetí si v prodejních číslech polepšila a v prosinci dosáhla s prodanými 70 000 vozy nejlepšího prosincového výsledku v historii a meziročního nárůstu o 5,8 procenta. V příštích letech chce Škoda podle vyjádření svých zástupců dále růst a do roku 2016 má uvádět v průměru každých šest měsíců nový nebo přepracovaný model.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru