Podniky, které se chtějí prosadit na argentinském trhu, musí dbát na dobré vztahy se svými obchodními partnery, radí Milan Harmáček, vedoucí zastoupení ministerstva průmyslu a obchodu v Buenos Aires.
"Jde o vztahy tmelené vzájemným hoštěním, návštěvami v rodinách, cestami prodávajícího sem a kupujícího do Evropy. Dobré dlouhodobé obchody lze dělat především s těmi, se kterými udržuji dobré dlouhodobé vztahy," uvedl Harmáček v rozhovoru pro IHNED.cz.
Podle něj si pouze suchý administrativní přístup nemůže dovolit téměř žádná, tím méně zahraniční firma.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru