Jiří Štětina, oblastní ředitel Rémy Cointreau pro střední a jihovýchodní Evropu, má teď rozhodně lepší náladu než loni touto dobou. To měla jeho firma za sebou de facto odepsaný měsíc prodejů přelomu září a října.
Rémy Cointreau, dovozce Metaxy, Cinzana nebo Jim Beama, připravily bezprostřední dopady metanolové kauzy o tržby ve výši 100 milionů korun.
"Z privátních značek a no name výrobků ale spotřebitelé následně přeskakovali k značkovým výrobkům. Od listopadu, prosince jsme viděli růst prodejů v porovnání s předešlým rokem. Ti, kteří běžně konzumovali domácí lihoviny, chtěli garanci kvality a kupovali dovozové," říká Štětina v rozhovoru pro server IHNED.cz. "Tento trend se potvrzuje v celém kalendářním roce 2013," dodává.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru