Jiří Štětina, oblastní ředitel Rémy Cointreau pro střední a jihovýchodní Evropu, má teď rozhodně lepší náladu než loni touto dobou. To měla jeho firma za sebou de facto odepsaný měsíc prodejů přelomu září a října.

Rémy Cointreau, dovozce Metaxy, Cinzana nebo Jim Beama, připravily bezprostřední dopady metanolové kauzy o tržby ve výši 100 milionů korun.

"Z privátních značek a no name výrobků ale spotřebitelé následně přeskakovali k značkovým výrobkům. Od listopadu, prosince jsme viděli růst prodejů v porovnání s předešlým rokem. Ti, kteří běžně konzumovali domácí lihoviny, chtěli garanci kvality a kupovali dovozové," říká Štětina v rozhovoru pro server IHNED.cz. "Tento trend se potvrzuje v celém kalendářním roce 2013," dodává.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru