Microsoft představil poměrně nezvyklou zbraň proti uživatelům, kteří si vybírají snadno odhadnutelná hesla. Tou zbraní je telepatie.

Nejde o žádná kouzla, všechno souvisí s výpočty informačních technologií. Jméno nového nástroje zní Telepathwords, jak upozornil server The Next Web.

Jeho systém budete jistě znát ze současných webových vyhledávačů. Pokud kamkoliv zadáváte snadno odhadnutelné heslo, nová služba Microsoftu vám začne doplňovat následující písmeno.

"Tak například pokud si myslíte, že sofistikované heslo je "p@$$w0rd", budete muset přemýšlet znovu. Nová služba vám začne na pravé straně slova odhalovat jeho následující písmena," píše The Next Web. "Pokud by ale vaše heslo mělo být "dfkjhgjhpz25af21", Telepathwords bude tápat a zřejmě nic nedoplní.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru