Oslovení silných národnostních komunit v Česku bylo jedním z prvních kroků virtuálního operátora Palmafone, který ve středu vstoupil na český trh. Ve startovním roce by rád – mezi Čechy i cizinci – získal kolem deseti tisíc zákazníků.

Palmafone vsadil na levné volání z Čech do zahraničí, třeba do Číny stojí minuta, v rámci jednoho z tarifů, 3,51 koruny, do Vietnamu o něco více. I proto je mezi první tisícovkou zákazníků zhruba polovina lidí s původem z těchto zemí.

"Kontakt s nimi byl jednou z věcí, s nimiž jsme začínali. V tržnici Sapa máme svého partnera, stejně tak jsme ve spojení s čínskou komunitou. Stojíme hodně i o slovenské zákazníky," vysvětluje šéf Palmafonu Radim Dvořák. V Česku patří firma mezi zhruba čtyři desítky virtuálních operátorů, které začali Vodafone, T-Mobile a Telefónika loni pouštět do svých sítí.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.