Nejdelší městský tunel v Evropě je v podstatě hotový, ale auta jím projíždět nemůžou, i kdyby se pražští politici rozhodli, že ho svým voličům v pondělí otevřou.

Sobotní přerušení prací ze strany Metrostavu je pro rozsáhlou stavbu klíčové, přestože z jeho úkolů zbývají "pouze" dodělávky za necelou miliardu korun tvořící jen malé procento ze zakázky. V řadě případů jde o položky, bez nichž by žádný úředník otevření tunelu nepovolil.

"Zbývá dokončit tisíc různých drobností, v nich je právě ten zásadní problém. V tunelu musí například bezchybně fungovat signalizace do dispečinku na Strahově. Nebo požární ucpávky na kabelech," popisuje mluvčí Metrostavu František Polák.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku