Hry v Soči začínají už za dva měsíce. Chtějí se zde ukázat i české firmy, pro které jde o významnou příležitost navázat obchodní kontakty. "U sportu jsou emoce, výkonnost, tedy všechno pozitivní věci, s nimiž firmy chtějí být spojeny, protože vědí, že to k jejich výrobku může přitáhnout pozornost," soudí Radek Špicar, viceprezident Svazu průmyslu a dopravy a bývalý manažer automobilky Škoda Auto.

Jakou příležitostí jsou ZOH v Soči pro české firmy, proč by zde měly vystupovat?

Důvodů je celá řada, pokud bych měl vyjmenovat dva nejdůležitější, tak určitě proto, že Rusko je skutečně z mimoevropských trhů trhem číslo jedna pro český export. Uplatňuje se na něm čím dál více firem, ať už se jedná o automobilový průmysl, strojírenství, nebo další obory.

Je to nesmírně významné teritorium, kde jsou pro české exportéry obrovské příležitosti. Druhým je určitě to, že spojení byznysu a sportu je velmi atraktivní. To, že je spousta lidí na jednom místě, lze využít samozřejmě také pro domluvení si mnoha důležitých obchodních schůzek lidí, kteří by se jinak potkávali velmi těžko.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se