Mezi ostatními českými start-upy se firma ADM vymyká hned v několika ohledech. Je relativně stará – na trhu působí už deset let, vznikla dokonce ještě o osm let dříve. A na rozdíl od většiny mladých průkopnických firem nepodniká v IT, ale ve zdravotnictví.
Jedno má ale s ostatními společné – snaží se prosadit pomocí technologie, která byla v době jejího vzniku v oboru opravdovou novinkou.
Onou pilotní technologií je pro brněnskou ADM metoda představující alternativu k zubním náhradám – takzvaným můstkům. "Předtím měl pacient na výběr ze dvou metod – klasického můstku, který se nasadí na obroušené sousední zuby, nebo implantátu, který je, laicky řečeno, hmoždinkou a šroubem, na kterém je upevněn chybějící zub. My na to ale jdeme jinak – takzvaně neinvazivně," vysvětluje business development manažer ADM Radoslav Trautmann.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru