Akvizice české Telefóniky je pro PPF Petra Kellnera vstupenkou nejen na český, ale i evropský telekomunikační trh. Změna technologie, ale především chystaná regulace Evropské unie přitom jasně nahrává větším skupinám.

Možnost dalších akvizic připouští v rozhovoru i ředitel divize investic PPF Martin Štefunko. Naznačil jej i sám Petr Kellner při své úterní promluvě k šedesáti nejvyšším manažerům Telefóniky.

Vedle československého trhu se jim pro další expanzi nabízí především Polsko, kde se již PPF zajímala o koupi skupiny GTS společně s místní Netií. Na rozdíl například od Rakouska tam stále působí čtyři hráči a jeden z nich by mohl být v budoucnu na prodej za dobrou cenu podobně jako Telefónica. Jak ale PPF už dříve ukázala, nebojí se jít ani více na východ.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru