E-shopy a kamenné prodejny se stále víc sbližují. Do nové dimenze tento trend posouvá prodejce sportovního vybavení Hervis. V prodejnách vystaví QR kódy, přes které se člověk dostane do e-shopu. V něm najde podstatně širší nabídku zboží, než jaká je v samotných obchodech.

Díky propojení přes e-shop navíc řetězec jednoduše rozšíří nabídku i o to, co je jinak k dostání jen v ostatních zemích, kde Hervis působí. Společnost si od novinky slibuje, že získá nové zákazníky a zvýší obrat. Navíc nebude potřebovat tolik prostoru pro své zboží. 

"To může přinést zajímavé úspory na skladovacích prostorách," říká k tomu Pavel Cabal z výzkumné společnosti Incoma GfK. 

Takový záměr potvrzuje i Natálie Marčenková z Hervisu. Jak velké úspory ale novinka může přinést, ještě prý nemá spočítané. "Zatím odhady úspor za skladovací prostory nemáme, je to v jednání a také na domluvách s obchodními centry," dodává. Nižší výdaje by firma mohla mít také díky tomu, že nebude muset zásobovat v takové míře jednotlivé prodejny. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se