Společnost Economia udělala další krok pro transformaci holdingu Centrum do svého mediálního domu. Od pátku má Economia i Centrum společný top management. "Sjednocení organizační struktury i personální unie jsou zásadní pro integraci obou vydavatelství do společného mediálního domu," komentuje provedené změny místopředseda představenstva Economie a pověřený generální ředitel Kamil Čermák

Čermáka, který bude stát v čele jednotného managementu, doplní výkonný ředitel Centrum Holdings Andreas Demuth. Novým společným ředitelem obchodu byl jmenován Pavel Vopařil, kterému je podřízena i inzertní ředitelka obou společností Zuzana Tylčerová. Novým šéfem informačních technologií se stal Štěpán Burda. Společným ředitelem redakcí je Vladimír Piskáček, v jehož týmu je i ředitel pro transformaci Jakub Unger.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru