Americký výrobce nealkoholických nápojů PepsiCo ve třetím čtvrtletí hospodařil s čistým ziskem 1,91 miliardy dolarů (zhruba 36,2 miliardy Kč). Je to o necelé procento více než ve stejném období loni, trhy však čekaly horší výsledek.

Společnosti se dařilo zvýšit prodej brambůrků Frito-Lay. Ten tak pomohl vyrovnat slabší výsledky v severoamerické divizi nápojů.

Čistý zisk na akcii dosáhl ve třetím čtvrtletí 1,23 dolaru oproti 1,21 dolaru ve stejném období před rokem. Bez započtení mimořádných nákladů zisk na akcii činil 1,24 dolaru. Analytici v průzkumu agentury Reuters předpokládali, že bude ještě o sedm centů nižší.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se