Stále víc podnikatelů chápe pojištění jako vhodný nástroj pro zabezpečení podniku v situacích, na které by neměli dostatek rezerv – ať už jde o odstraňování škody na majetku vlastní firmy, nebo škody, kterou neúmyslně způsobí jinému. Pojištění tak v nákladech firem představuje stále vyšší položku. A je také přirozené, že podnikatelé hledají, jak tyto náklady snížit a tlačí na cenu.

Část podnikatelů ovšem stále pojištění chápe jako zbytné, a když se firmě právě nedaří, pojištění prostě stornují. Nepřijímají přitom argument, že i nepříliš velké selhání pak pro jejich firmu může znamenat konec.

Pojišťovny se jim snaží vycházet vstříc, rozšiřují počet krytých rizik a nabízejí jak standardizované produkty, tak pojištění šitá konkrétním firmám na míru.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se