ING oznámila přejmenování evropské pojišťovací části ING, evropské ING Investment Management, a nizozemské Nationale-Nederlanden na NN.  Nový název NN tak získá i tuzemská pojišťovna, penzijní společnost a investiční společnost. Propagovat ji bude nové oranžové logo.

"Nový název NN odkazuje na 170letou tradici holandského pojišťovnictví a zároveň splňuje požadavky moderní a mezinárodní značky. Nevybrali jsme si ho lehkovážně: jde o výsledek důkladného výzkumného procesu, v němž jsme se obrátili na naše klienty, obchodní partnery i zaměstnance. Při výběru jsme zkoumali cca 300 různých variant v 19 jazycích a 23 dialektech, a to ve spolupráci s předními mezinárodními společnostmi, které se specializují na rebranding," uvedla firma na dotaz IHNED.cz, jak k novému názvu dospěla.

Přejmenování se uskuteční příští rok v souvislosti s plánovaným vstupem ING na burzu.

"Abychom zůstali dále nablízku zákazníkům na všech trzích, kde působíme, novou značku NN budeme většinou používat spolu se známou lokální částí názvu, například NN Životní pojišťovna. Konečné rozhodnutí o místních názvech bude uděláno v úzké spolupráci s managementem v té které zemi," uvedla v prohlášení ING.

Oznámení nemá žádný vliv na značku ING Bank.

ING byla první zahraniční pojišťovnou, která v Česku získala licenci pro uzavírání pojistek. Specializuje se na životní pojištění a soukromé zdravotní pojištění.

Ve světě nabízí služby v bankovnictví, pojišťovnictví a správě aktiv ve více než 40 zemích. Z hlediska tržeb patří mezi největší finanční instituce na světě.

Na trh chce vstoupit evropská část pojišťovací skupiny příští rok. Firma si před úpisy primárních akcií chce pohlídat situaci na trhu.

Související

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru