Média dneška jsou zaplněna zděšením nad tím, že tajné služby vyspělých států sledují občany. Trochu mne tato hysterie zaráží - toto tajné služby dělají již několik staletí a bylo opravdu iluzorní se domnívat, že právě s rozvojem internetu si to rozmyslí a přestanou.

Remarketing

Remarketing je metoda cílení internetové reklamy vyvinutá vyhledávačem Google.

Její princip spočívá v možnosti cílení na uživatele, kteří již někdy v minulosti navštívili zadavatelův web. Jedná se tedy o jakési „připomínací kampaně.“

Příklad: Návštěvník internetu navštíví e-shop a konkrétně pak sekci televizory. Nic nekoupí. Nicméně zadavatel reklamy měl v dané sekci měřící kód pro remarketing a následně pak mohl cílit na tohoto uživatelu všude po internetu přes obsahové sítě Googlu např. nové slevy nebo jiné akce.

Zdroj: Mediaguru.cz

Co je v tomto kontextu zajímavé, je naše tolerance k poskytování dat všemožným subjektům. Dělají to uživatelé, ale i provozovatelé on-line projektů. Zcela zadarmo krmí cennými daty o svých zákaznících nejrůznější systémy a ještě jim za to platí. Nevěříte?

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.