Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.
Podnikatelka Soňa Poršová připravuje výstavní expozice pro české i zahraniční firmy přes 20 let, takže může srovnávat, jak se liší přístup a spolupráce s různými firmami z různých prostředí.
"U zahraničních vystavovatelů jsme se vždy setkali s absolutní připraveností, ale také vyšší náročností, kdy se věnují se detailům," poznamenává v rozhovoru pro ProByznys.info.
České firmy podle ní také nemají tak dobrou platební morálku. "Klient ze zahraničí vždy po skončení akce zaplatí a nemusíte se dohadovat," dodává s tím ,že u české firmy se jí občas stane, že firma nezaplatí včas, ale většinou vždy dokáží společně najít řešení, jak se z problémů dostat."S 99 procenty lidí se domluvím," poznamenává Poršová.
Za nejhorší považuje zákazníka, který nekomunikuje a zapírá se. "Když vidím, že peníze nejdou, ihned reaguji a domluvíme např. splátkový kalendář, a to pomáhá. Nejhorší je nechat situaci tři měsíce spát, ale když najdu partnera na druhé straně, domluvíme se a peníze dojdou," doplňuje.
Celý rozhovor se Soňou Poršovou o tom, jak se liší české a zahraniční veletrhy, jak vysoké jsou náklady a dalších praktických postřezích, si můžete přečíst na tomto místě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi