Jako před hokejovým nebo fotbalovým mistrovstvím to dnes vypadá téměř v každém obchodním řetězci. České vlaječky a národní barvy jsou všude.

Češi totiž chtějí tuzemské potraviny. A jejich vytrvalý tlak se už začíná odrážet i v nabídce řetězců. Sice pomalu, ale jistě roste podíl českých potravin na pultech. 

"Podíl potravin s českým původem narostl za poslední dva roky o pět procent, celkově tak představují 70 procent veškerého zboží," potvrzuje trend například Gabriela Bechynská za obchodní řetězec Billa. Ta začala i úzce spolupracovat s Agrární komorou a ročně tak naváže spolupráci s další zhruba desítkou českých firem. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se