Jako před hokejovým nebo fotbalovým mistrovstvím to dnes vypadá téměř v každém obchodním řetězci. České vlaječky a národní barvy jsou všude.
Češi totiž chtějí tuzemské potraviny. A jejich vytrvalý tlak se už začíná odrážet i v nabídce řetězců. Sice pomalu, ale jistě roste podíl českých potravin na pultech.
"Podíl potravin s českým původem narostl za poslední dva roky o pět procent, celkově tak představují 70 procent veškerého zboží," potvrzuje trend například Gabriela Bechynská za obchodní řetězec Billa. Ta začala i úzce spolupracovat s Agrární komorou a ročně tak naváže spolupráci s další zhruba desítkou českých firem.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru