Nové technologie významně zasáhly do systému práce středního a vyššího managementu v úseku prodeje společnosti Lidl. V rámci projektu LiMO (Lidl Mobile Office) vybavila společnost Lidl všechny regionální vedoucí inovativními tablety Apple iPad2. „Jedná se jednoduchý a intuitivní nástroj, který poskytuje uživateli nezbytné informace k jeho práci a to vždy, když je zrovna potřebuje. Je to vlastně mobilní kancelář, kde odpadá neustálá manipulace s papírovými dokumenty, tím se šetří nejen čas, ale i náklady na administrativu a správu,“ uvedla Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se