Každý fanoušek je pro fotbalový klub důležitý. Zejména v našich podmínkách, kde se nevyprodá každý ligový zápas. Kluby proto komunikaci s fanoušky přiřazují velkou prioritu, a to nejen prostřednictvím oficiálních webových stránek, ale v poslední době pak především sociálních sítí.

V éře nových medií, která umožňuje sledovat zahraniční trendy, se tuzemské kluby v tématu práce s fanouškem často inspirují u zahraničních gigantů. A sociální sítě dnes hrají prim. "Většina klubů u nás to tak dělá, ale jen málo z nich to dělá koncepčně," říká Tomáš Janča, odborník na sportovní marketing.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se