Americká internetová sociální síť Facebook testuje systém, který jejím uživatelům umožní provádět nákupy z chytrých telefonů pomocí účtu, který mají na této největší světové komunitní síti. Facebook nicméně připustil, že pracuje na "velmi malém testu" a že firma zatím nemá stanoven pevný harmonogram, podle něhož by službu zpřístupnila uživatelům. 

Systém má uživatelům Facebooku umožnit používat své platební údaje, které jsou již na sociální síti nahrané, k vyplnění platebního formuláře při nákupu pomocí mobilní aplikace. Tím, že se lidé identifikují jako uživatelé Facebooku, nebudou muset například zadávat své bankovní údaje. Systém automaticky použije číslo bankovní karty nebo účtu na globálním platebním systému PayPal, kam data uživatelé zadali už dříve a které poskytli Facebooku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru