Agentury těch nejzvučnějších jmen, jako jsou Wieden + Kennedy, Droga5, Goodby, Silverstein & Partners nebo Bartle Bogle Hegarty, se ucházejí o zakázku pro amerického výrobce řeckých jogurtů Chobani. Firma by měla podle interních zdrojů aktuálně zúžit peloton soutěžících na pouhé dva či tři subjekty, celý tendr by měl být uzavřen do konce srpna.

Reklama na jogurty, známe to všichni, nebývá zrovna eldorádo kreativních nápadů. O Chobani je však tak enormní zájem ze strany agentur proto, že se jedná o značku, která v USA začínala od nuly teprve v roce 2005, zatímco dnes má neuvěřitelný 47procentní podíl na celém americkém trhu. Jen v loňském roce vydala na nákup médií 52 milionů dolarů.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru