Vítejte na portálu pro malé a střední firmy

Právě jste na portálu ProByznys.info, který přináší obsah a praktické nástroje malým a středním firmám i drobným živnostníkům.

Disciplína public relations (PR) neboli zjednodušeně budování dobrého jména společnosti se ve světě byznysu rozvíjí již téměř 100 let a do češtiny se převádí jako budování firemní pověsti či vztahů s veřejností.

Pro prezentaci dobrého jména je třeba komunikovat shodně všemi komunikačními kanály. V neposlední řadě je třeba hledat inovativní opatření a kroky, které firmu pozitivně odliší od konkurence.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se