Tlak na peníze nutí zadavatele do maximálně úsporných kampaní, kreativce k nevídaným kompromisům a média k posunování hranic etiky. Přesto je na tom reklama evidentně pořád líp než filmový průmysl. Jinak by ji slavní filmoví režiséři netočili. M&M oslovil pro své letní vydání tři z největších režisérských hvězd, které letos do Varů přijely, aby se jich zeptal na jejich zkušenosti s reklamou. Na naše otázky odpovídali:

- Michel Gondry. Jeho zatím poslední hraný film Pěna dní letos karlovarský filmový festival zahajoval. Jako režisér se ale už dávno proslavil jako tvůrce videoklipů a reklam.

- Oliver Stone. Na slavného filmového režiséra v Karlových Varech letos všichni novináři nadávali - nechtěl se fotit, tiskovka se změnila v politické školení. Její začátek přitom vypadal nadějně, rozesmála ho lahev partnerského festivalového piva Lobkowicz na stole vedle mikrofonu: "Pivo jsem ještě nikde na tiskovce nedostal," prohlásil.

- Jerry Schatzberg. Jedna z hvězd 48. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech, režisér nezapomenutelného filmového dramatu Strašák s Al Pacinem a Gene Hackmanem, se natáčením televizních reklamních spotů živil hlavně v 60. letech.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se