Investoři provolávají Facebooku slávu, píší v titulcích zahraniční novináři. Není to ani příliš nadnesené sdělení - nejpopulárnější sociální síť na světě výrazně předčila očekávání analytiků, kteří jí připisovali nižší tržby i zisky z akcií.

K dobrému výsledku významně pomohla snaha americké společnosti zaměřit se co nejvíce na reklamu v chytrých telefonech. Zatímco v minulém čtvrtletí tvořily příjmy z mobilní reklamy necelou třetinu celkových tržeb, nyní už je to 41 procent.

Celkové tržby za uplynulé tři měsíce jsou pak 1,81 miliardy dolarů. Finanční analytici přitom předpovídali o poznání slabší statistiky – 1,6 miliardy. Jde to i zlepšení oproti předešlému kvartálu, kdy Facebook utržil 1,46 miliardy.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru