Přirovnává to k nálezu peněženky s padesáti tisíci. Je správné, když ji člověk vrátí – a právě tak se podle Patrika Nachera zachoval i uživatel, který v úterý upozornil na to, že v podstatě každý návštěvník internetového bankovnictví Komerční banky se může dostat k citlivým údajům desítek tisíc klientů.

Známého podnikatele a bojovníka proti bankovním poplatkům Nachera nepříjemně překvapilo, že banka toto upozornění bagatelizovala. Ale také to, ke kolika údajům se uživatel Jiří Dlabaja – jinak tiskový mluvčí firmy AŽD - dokázal proklikat. U 47 tisíc klientů penzijního spoření Komerční banky si mohl přečíst rodná čísla, adresy nebo částky, které si u banky spoří. A tyto údaje mohl také snadno upravovat.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru