Červenec býval pro sázkové kanceláře hodně neoblíbený, v porovnání se zimními měsíci jim tržby klesaly na necelou polovinu. S nástupem takzvaných live sázek, které mohou klienti uzavírat opakovaně v průběhu jednoho zápasu, se však situace rapidně změnila.

"Stal se z toho fenomén, který nám dnes přináší minimálně polovinu obratu," říká v rozhovoru pro HN Petr Knybel, generální ředitel sázkové společnosti Tipsort, která je už 14 let jedničkou na českém trhu kurzového sázení.

Loni váš obrat činil zhruba 12 miliard korun. Jak to vidíte letos, kdy chybějí akce jako fotbalové Euro nebo letní olympiáda? Byť jste kdysi prohlásil, že olympiáda pro vás není až takový šlágr.

Je pravda, že jsme to léta tvrdili. Nicméně ta poslední v Londýně ukázala, že se šlágrem stává.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
reklama